Conflictsituatie op het werk, ze komen voor. Hoe kun je het beste omgaan met dit soort situaties? Hoe ga je het gesprek aan met collega’s? Wat kun je eraan doen dat er een win-win situatie ontstaat? Dat betekent soms even uit je comfortzone gaan…, maar hoe?

Wat kan je verwachten?

Een praktijkgerichte sessie met 20% theorie en 80% doen! Je leert hoe je de regie houdt tijdens het gesprek. Leer hoe je het gesprek op een klant-, collega-gerichte en positieve manier beïnvloedt. Straks ga je ieder gesprek, ook een lastig gesprek, vol zelfvertrouwen tegemoet.

Programma:

  • Na de training:
  • Weet je hoe je geaccepteerd ‘nee’ verkoopt
  • Weet je hoe je op een effectieve manier met conflicten om kunt gaan
  • Weet je hoe je omgaat met weerstand
  • Weet je hoe je de regie houdt tijdens een gesprek
  • Weet je hoe je omgaat met verschillende (klant)emoties
  • Weet je hoe je omgaat met klachten
  • Voer je ieder gesprek vol zelfvertrouwen!


Duur:
1 dag van 09.30 tot omstreeks 16.30, wij starten deze training bij minimaal 6 deelnemers.

Datum:
7 November 2024 vanaf 09.30 tot 16.30 uur.

Voor wie?
De (aankomend) manager of de senior medewerker.
Deze trainingen maakt deel uit van onze aankomend (vestiging) management cyclus. Deze cyclus bestaat uit 5 managementtrainingen. Klik hier voor meer informatie

Investeringen
De investering voor deze training is € 395,00 (excl. BTW). Maar accommodatie kosten, een heerlijke lunch en alles wat nodig is om er een succesvolle dag van te maken. 

Deze trainingen maakt deel uit van onze (aankomend) vestigingsmanagers cyclus, dit zijn 5 managementtrainingen met een hoge korting! Wij verzorgen de training ook in-company. Informatie over onze in-company tarieven, kun je opvragen via secretariaat@flextrain.nl of 023 551 0723