22 events found.

Examentraining (1-daags)

De 1-daagse SEU Examentraining in combinatie met het online lesmateriaal is een goede, individuele, voorbereiding voor het SEU examen. Onderwerpen: Kennis van de organisatie van de uitzendbranche; Relevante wet- en regelgeving; Arbeidsvoorwaarden; Gedragsregels en bepalingen op het gebied van aansprakelijkheid en de CAO; Arbeidscommunicatie; Marktbewerking. Ontwikkel jezelf met onze E-Learning en test je kennis. Tijdens onze […]

Verkorte Basisopleiding (2-daagse)

De verkorte SEU-opleiding is een theoretische en feitelijke opleiding. Het vraagt enige aandacht en thuisstudie. De studiebelasting is voor een ieder verschillend, gelet op de werkervaring en vooropleiding. Veel mensen slagen in één keer voor het examen als ze gemiddeld 45 uur hebben gestudeerd. De theorie wordt aangeboden via ons interactieve E-learning portaal in combinatie […]

Toepassing NBBU CAO voor uitzendkrachten

 In Nederland heeft ruim 70% van de werkzame beroepsbevolking een vast contract. De flexschil is dus bijna 30% en hiervan is ongeveer 9,8% zzp’er, 4,7% is zelfstandige met personeel, 8,3% heeft een tijdelijk contract, 4,5% heeft een nulurencontract of is oproepkracht en 2,3% is uitzendkracht (bron: ABU). Veel van deze werknemers werken op basis van de […]

Toepassing ABU CAO voor uitzendkrachten

De Algemene Bond Uitzendondernemingen (ABU) bestaat al ruim 50 jaar (sinds 1961). Grootste werkgever, de uitzendbranche vervult per jaar ruim één miljoen tijdelijke banen. Jaarlijks gaan ruim 700.000 mensen aan de slag via een uitzendbureau. De sector is daarmee de grootste werkgever in Nederland. Veel van deze werknemers werken op basis van de ABU-CAO voor […]

Leidinggeven

Deze communicatietraining zal u helpen een betere leidinggevende te worden. Zo weet u na deze training hoe u het beste kunt communiceren met leidinggevende en medewerkers, ook uit een andere cultuur. U weet gesprekstechnieken en andere vaardigheden in de juiste context te plaatsen. Onderwerpen: Vraagtechnieken, luisteren, samenvatten en feedback geven; Conflict hantering; Werkoverleg; Het functioneringsgesprek; Het […]

Timemanagement

Je zit in een vergadering en ineens vraag je je af: wat dóe ik hier eigenlijk? Je telefoon gaat… je kijkt op het schermpje… en eigenlijk wil je liever niet opnemen (maar het moet). Je komt na een afspraak terug bij je bureau en wat denk je: wéér 19 mailtjes. Buffelen ………met de kraan open!! […]

Effectieve gespreksvaardigheden

U wilt weten hoe u gestructureerd en doelgericht gesprekken kunt voeren en hoe u uw vaardigheden op dit gebied kunt ontwikkelen en verbeteren. Deze praktische training biedt u een keuzes uit verschillende soorten gesprekken, elk met een eigen aanpak en stappenplan. Na deze praktische training heeft u handvatten die u meteen in verschillende gesprekssituaties kunt […]

Telefonische Acquisitie

Het eerste contact met een potentiële opdrachtgever is vaak telefonisch. Hier start de relatie of het nu wel of niet direct een opdrachtgever wordt. Met deze training ben je instaat meer afspraken te maken in minder tijd en ervaar je dat telefonische acquisitie ook gewoon leuk kan zijn. Onderwerpen: Een goede voorbereiding is de sleutel […]

Creatief verkoopgesprekken voeren

Om tafel zitten met uw relatie, helder en duidelijk antwoord geven op vragen, kennis tonen en de klant overtuigen om met u zaken te doen. Na deze training kunnen de deelnemers structuur aanbrengen in een commercieel gesprek en weten zij de leiding te (hervatten) behouden tijdens het gesprek. Onderwerpen: Een goede voorbereiding is de sleutel […]