Timemanagement

Je zit in een vergadering en ineens vraag je je af: wat dóe ik hier eigenlijk? Je telefoon gaat… je kijkt op het schermpje… en eigenlijk wil je liever niet opnemen (maar het moet). Je komt na een afspraak terug bij je bureau en wat denk je: wéér 19 mailtjes.

Buffelen ………met de kraan open!!

Je werkt als manager hard. Heel hard. Maar je ziet lang niet altijd verband tussen je inspanningen en het gewenste effect. Veel zweet, (te) weinig meters. Wél een overvolle agenda, toch de deadline niet gehaald. Veel aandacht voor je medewerkers, toch geen betere resultaten. Waar gaat je tijd toch naar toe?

Onderwerpen:

  • Timemanagement is zelfmanagement;
  • Analyseren van interne en externe tijdverspillers;
  • Prioritering;
  • Plannen en organiseren;
  • Efficiënt e-mail management;
  • To do or not to do?

Aanpak, methode en middelen:
Klassikale training met een minimale groepsgrootte van 5 en maximaal 10 deelnemers. Voorbereiding op de training door de deelnemers door het maken van een ideale agenda versus de werkelijke agenda, met als doel bewustwording van de werksituatie en leertraject (schriftelijke thuisopdracht). Een naslagwerk van de behandelde onderwerpen wordt beschikbaar gesteld.

Duur van de training: 
Twee dagdelen.

Resultaat van de training:
Na de training zijn de deelnemers zich bewust van hun planningsactiviteiten in uw dagelijkse agenda. Ze zijn instaat beter afspraken te plannen en kunnen ze hun dagelijkse prioriteiten beter stellen.

Investering:
Investering voor deze training bedragen € 295,00 per deelnemer, excl. BTW maar inclusief lesmateriaal en overige kosten.
Deze training kunnen wij ook in-company verzorgen, informatie over onze aantrekkelijke in-company tarieven kunt u opvragen via het contactformulier.