Wat kan je verwachten?
Voor sales- /accountmanagers die al enige tijd ervaring hebben als sales-/ accountmanager en toe zijn aan verdieping!

De training Super Sales Skills Advanced krijgt vorm aan de hand van praktijk ervaringen van de deelnemers en voorbeelden van de trainer, hoe maak jij het verschil als business partner? Hoe loopt je sales gesprek? Wanneer ben je succesvol en waarom? En wanneer loopt het niet naar wens en waarom? Hanteer je een Sales strategie? Hoe ga je om met weerstand tijdens je gesprek?

Tijdens deze training gaan we ook uitgebreid in op onderhandelen. Onderhandelen doen we vaak onbewust en lang niet alleen over prijs of leveringsvoorwaarden maar juist over kansen en mogelijkheden kun je onderhandelen! Wat is jouw (onbewuste) persoonlijke voorkeursstijl bij onderhandelen? Welke onderhandelingstechnieken zijn er en wanneer kun je welke techniek het beste inzetten? Gaan we voor een resultaat op korte- of op lange termijn? Oftewel; stellen we ons op als leverancier, adviseur of business partner?

Met behulp van de Flextrain Sales Circle en Onderhandelingstechnieken, krijg je inzichten, tips en tricks voor de dagelijkse praktijk.

Ieder klanttype overtuigen van de toegevoegde waarde van jouw organisatie, dat is waar we voor gaan!

Programma:

– Sales Pitch
– Flextrain Sales Circle
– Koopmotieven & Koopsignalen
– Bezwaren ombuigen
– Omgaan met weerstand / klanttypen DISC
– Succesvol Onderhandelen
– Onderhandelingstypen
– Tips en tricks
– Praktijkcases met acteur in de middag
– Evaluatie & persoonlijk actieplan

Duur:
1 dag met duo trainer/acteur in de middag.

Voor wie?
Deze training is bestemd voor iedereen in een (Senior) commerciële functie, die zich bezig houdt met acquisitie werkzaamheden.

Investering:

Investering:
De investering voor deze training is vanaf € 395,00 (excl. BTW).

Momenteel verzorgen wij deze training alleen op aanvraag. Informatie over onze aantrekkelijke in-company tarieven voor grotere groepen, kun je opvragen via de onderstaande button.

OPTIONEEL vervolg: dagdeel ‘coaching on the job’ bij telefonische acquisitie een paar weken na de training. Deelnemers ontvangen persoonlijke feedback en kunnen persoonlijke weerstand bespreken met de coach die aanwezig is op de vestiging. Onze coach luistert mee bij telefonische acquisitie en of commerciële gesprekken.