Klant verleiden – Sales –

INSCHRIJVEN

Klanten zijn (extra) kritisch vandaag de dag, vooral ook door onzekere tijden zoals nu bijvoorbeeld met COVID-19. Als sales/ accountmanager is het van groot belang dat je toegevoegde waarde hebt, anders bent dan anderen. Je bent creatief, je hebt de gunfactor en je weet als geen ander de klant te verassen, te boeien en te binden! De training “klant verleiden” geeft je nieuwe inzichten om de markt te veroveren!

Wat kan je verwachten?
Een inspirerend programma met veel afwisseling. Of je nu belt voor een afspraak, informatie wilt inwinnen voor het vrijblijvend aanbieden van een kandidaat of om concreet te vragen naar een vacature, je dient de klant te ‘verleiden’ om te kiezen voor jouw organisatie. Deze training biedt concrete handvatten die zorgen voor direct resultaat! Een praktijkgericht programma vol met handige tools & tips om je doel te bereiken. Deze training motiveert je om vol zelfvertrouwen met je persoonlijke (acquisitie)plan aan de slag te gaan en prospects/klanten te overtuigen!

De Wereld van Verschil – DISC communicatiestijlen
Tijdens deze dag besteden we ook aandacht aan klant-typologieën. Waarom heb je met de ene prospect of klant heel makkelijk een leuk gesprek en aan een half woord genoeg, terwijl bij een andere prospect of klant de gesprekken altijd heel stroef verlopen?  Tijdens de training zetten we je letterlijk op de wereldkaart.

In de Wereld van Verschil is DISC vertaald naar een wereldkaart en leer je alles over communicatie,  gedragsstijlen, kwaliteiten en valkuilen, je persoonlijke voorkeursstijl(en) en hoe je elkaar (als team) kan versterken en/of makkelijker kunt aansluiten bij een prospect/klant. Spreek je de ‘taal’ van de klant, dan is de klik, de gunfactor snel gerealiseerd.  Een interactieve sessie met inzichten, inhoud en veel herkenning en bewustwording! Anders dan anders en actief!

Programma

–  Voorbereiding
–  ‘Wereld van Verschil’ – communicatie voorkeursstijlen a.d.h.v DISC
–  Do’s & Don’ts van outbound bellen
–  Gesprekstechnieken
–  Positief beïnvloeden met taal
–  Omgaan met bezwaren & conflicten
–  ‘Wereld van Verschil’ – ken je klant en ken jezelf!
–  Gunfactor
–  Oefenen praktijkcases
–  Ontwikkelen persoonlijk actieplan
–  Evaluatie & Afsluiting

OPTIONEEL vervolg:  dagdeel ‘coaching on the job’ bij telefonische acquisitie een paar weken na de training.  Deelnemers ontvangen persoonlijke feedback en kunnen persoonlijke weerstand bespreken met de trainer die aanwezig is op de vestiging. Trainer luistert mee bij telefonische acquisitie gesprekken.

Duur:
1 dag van 09.30 tot 17.00 uur.

Voor wie?
Deze training is bestemd voor iedereen in een commerciële functie, die zich bezig houdt met acquisitie werkzaamheden.

Investering:

Deze trainingen verzorgen wij alleen in-company. Informatie over onze aantrekkelijke in-company tarieven voor grotere groepen, kun je opvragen via secretariaat@flextrain.nl of 023 551 0723.